bro…

acu’ vreo câteva săptămâni s-a umplut oraşul cu afişul de mai jos:


afis

iar am râs ca prostu-n tramvai – la propriu!- când l-am văzut… e drept că io am o minte mai murdară decât media populaţiei, da’ chiar nu o fi fost niciunul ca mine acolo unde s-a conceput afişul? unul care să vadă chestia de mai jos?

Bro

habar n-am fotoşhop şi nici la paint nu prea mă pricep, da’ cred c-aţi prins ideea…

4 Responses to bro…

  1. rockozaur spune:

    :)) io nu vazusem decat cucul lu’ nenea cu sapca insfacat de nenea pictat pe mufa, bine ca m-ai luminat!

  2. Mucegai Ales spune:

    Nu, clar nu văd așa ceva! :)))

  3. Doxatul Dex spune:

    Pai poate Carla la aia viseaza….

Lasă un răspuns

