oameni neatenţi…

am pus tricoul pe mine dimineaţa la şase juma, înainte să plec de acasă. mi-am dat seama că l-am pus pe dos tot la şase juma, dar seara. după vreo zece ore de stat la muncă şi traversat Bucureştiul de două ori. bă, şi nimeni nu mi-a atras atenţia! halal spirit de observaţie!

totuşi, atunci când mi-am pus şortul cu faţa în spate mi s-a atras atenţia după nici jumătate de oră…

3 Responses to oameni neatenţi…

  1. Mișel spune:

    Mai eș supărat ? :))

  2. Ando spune:

    Eu zic să mai încerci.Poate, totuşi, se prinde careva 🙂

Lasă un răspuns

