un motiv bunicel

eu sunt rârâit şi partenera mea e peltică. niciunul dintre noi nu mai vrea alţi copii, da’ uneori mă gândesc că ar fi amuzant să facem unul doar ca să-l auzim vorbind 🙂

2 Responses to un motiv bunicel

  1. Ady spune:

    In cls a ix-a, la prima ora de engleza un coleg rârâit era sa ia un 3 pentru ca profa a crezut ca-si bate joc de ea.
    Eu am parul cret, l-am urât cu patima pana la 20 de ani, uneori imi doresc un partener roscat, cu care sa fac o fata ca sa vad pana la ce varsta ne va urâ pt parul ei 🙂 (recunosc, acum mi-ar placea la nebunire sa fiu roscata, dar vopselele nu prea prind pe parul meu).

  2. stefan spune:

    micile escapade de oral s-ar putea sa faca toti banii…

Lasă un răspuns

