it is heapăning ăghen…

anu’ trecut prin decembrie, la vreo două săptămâni după ce am venit de la munte, s-a terminat relaţia cu partenera de atunci. anu’ ăsta, tot la vreo două săptămâni după acelaşi fel de eveniment, iată că m-am despărţit de cea de acum.

încep să cred că muntele îmi poartă ghinion… poate n-ar mai trebui să mă duc?

dar mai bine dau vina pe muzee, că în ambele ocazii am vizitat şi câte un d-ăsta, ba la dus ba la întors. da, cred că mai degrabă nu m-aş mai duce la muzeu decât să nu mai merg la munte…

7 Responses to it is heapăning ăghen…

  1. Crisa spune:

    prea tare :)) ce face cultura în relație :))
    ah, poți să încerci și cu marea data aviatoare 😛

    • boemul spune:

      tu sigur ai camere de închiriat, faci reclamă 🙂
      am probleme cu căldura şi mă şi prăjesc imediat, marea nu prea mă atrage.

      • Crisa spune:

        hehehe :)) nee, nu-i rentabil pentru mine închirierea :)))
        apăi , eu nu te invitam să încerci marea în plin cuptor …o poți încerca pe timp de toamnă..un octombrie -noiembrie , chiar și iarna ..are un alt farmec ..și na , nu te prăjești , iar dacă te ia cu ceva friguri..motiv bun de luat consoarta în brațe 😉 😛

  2. ametistul spune:

    oare e posibil ca dupa 2 saptamani sa inceapa sa-si aduca aminte ce a facut in timpul excursiei? no pun intended.

  3. stefan spune:

    sa retinem ideea; ne plictisim de ea, o ducem la munte; bonus track : eventual urcam pe un varf, poate aluneca…

  4. ti-o fi pus intrebari capcana in timpul vizitei la muzeu si a ajuns la concluzia ca nu esti suficient de intelectual 😀

  5. Mucegai Ales spune:

    Când viata îți dă lămâi, vinde-le!

Lasă un răspuns

