tot cu protestele

Am găzduit şi io doi studenţi ieşeni – mă rog, de la Iaşi, că unul era din Suceava şi altul din Chişinău. Ăsta din urmă era uneori foarte derutat de ce mai vedea prin piaţă şi la TV. Pen’că, de exemplu, DNA-ul de peste Prut se numeşte CNA, şi e la fel de eficient ca ceneaul nostru. Desigur, amândoi veniseră profitând de transportul gratis pe CFR 🙂 Muuuu….lţumim, Dragnea!

Aseară pe la 10 juma’ am plecat de la protest cu un tramvai ultraaglomerat. Şi cum mă uitam în jur mi-am dat seama că absolut toate femeile din el erau frumoase. Chiar şi cele ce nu ar fi fost în altă zi. Cu siguranţă mi se păreau aşa pentru că ştiam de unde vin 🙂

One Response to tot cu protestele

  1. 03gg spune:

    toate fețele, ale tuturor, erau frumoase.
    erau senine. zâmbeau.
    felicitări pentru demers!
    noi am luat-o pe jos. până la unirii. practic eram într-o defilare continuă. de la romană polițiștii ne rugau politicos să mergem pe trotuare. așteptam cuminți la semafoare, chit că nu prea erau mașini, spre deloc.
    și da, ZÂMBEAM. toți!

Lasă un răspuns

