apdeit

păi în weekendul ăsta am făcut o frumoasă vârstă – 21 de ani de la majorat. am serbat bătrâneşte, cu grătar, tort… şi suspect de puţină bere.

dar cele de mai sus s-au întâmplat duminică. sâmbătă am reuşit să-mi deranjez partenera suficient de mult cât să pună punct relaţiei (sau înţelegerii, ce-o fi fost de aveam noi). deci înapoi la viaţa de boem 🙂

 

One Response to apdeit

  1. Crisa spune:

    apăi, la mulți ani cu tot ce îți poftește inimioara 🙂
    ah, am zâmbit :)…cred că, ar trebui să scrii o carte „scurtele mele iubiri „….eu te-aș „cumpăra” 🙂

Lasă un răspuns

