prin buzunarele uitate

păi, îndemnat de frigul d-afară, am scos şi eu dintr-un şifonier o haină pe care n-o mai purtasem de vreo 2 ani.  şi… surpriză:

Buzunar

apoi am observat că de fapt cartela aia expira în aprilie 2009! deci patru ani a stat haina nefolosită! fraaaateee… câtamai dobânda ar fi scos ăia cinci lei în timpul ăsta daca îi puneam la bancă…

deşi, având în vedere cum mă prezentam eu, financiar vorbind, în iarna 2008-2009, cel mai probabil i-aş fi investit într-o bere 🙂

One Response to prin buzunarele uitate

  1. Mucegai spune:

    Bai tu trişezi, nu aveai cum sta atâta vreme cu averea aia în casă!

Lasă un răspuns

