iar visez

Episodul unu: se făcea că eram cu unchiul meu la munte, unde pescuiam într-un fel de piscină. În timp ce eu eram ocupat să-mi agăţ liniile prin copacii de pe margine şi să înjur, el a şi scos un peşte. Nici lipan, nici păstrăv, ci… doradă. Mişto piscinele astea! După aia am plecat să mâncăm pizza.

Episodul doi: era un fel de petrecere pe o plajă mare. O plajă mai ciudată, nu se vedea mare sau lac pe nicăieri dar nici deşert nu era. Eu cred că eram un fel de organizator, că deşi nu păream important erau p-acolo o grămadă de actori, cântăreţi etc. care mă cunoşteau. Băi şi la un moment dat apare Radu Mazăre! Dar nu oricum, după cum bine îl ştiţi… ci în ceva care semăna a corcitură între avion şi dirijabil. Aterizează el un pic cam dificil, apoi se lasă cu tragedie: o pală de vânt ia aparatul, îl mai saltă câţiva metri şi dă cu el zdravăn de pământ, avariindu-l serios!
Tragedia? Mazăre a scăpat doar cu câteva vânătăi…

5 Responses to iar visez

  1. Ando spune:

    …da’Mazare te-a recunoscut ?

  2. Luke spune:

    Hai bre …dorada e de apa sarata ,in nici un caz nu gasesti din astea in lac>piscina de munte .Dar na ,e vis ….asa ca e posibil tot .

  3. Dianette spune:

    Visatorule.. tu noaptea, eu ziua 🙂

Lasă un răspuns

