dilema cu gâmailul

am eu o adresă de gâmail pe care o folosesc destul de rar. este ceva de genul blablatralala@gmail.com. da’ nu ştiu cum se face că odată la câteva luni îmi vin nişte mailuri de la o doamnă care e căpşunar prin Franţa. Hochei, nu chiar căpşunar, ci medic, dar are soţul rămas în Românica, iar soţul ăsta are adresa blabla.tralala@gmail.com. Şi, deşi ea chiar scrie corect adresa aia, gâmailul ignoră punctul ăla şi unele mailuri ajung (şi) la mine!

acu’… mailurile mă amuză, doamna e cam siropoasă, incoerentă şi puţin agramată, deşi presupun că nu ajungea medic fără minim 18 ani de şcoală. numa’ că  îmi încolţi azi următoarea întrebare: băăă… nu cumva mailuri destinate mie ajung (şi) la ăla???

rog deci numeroasele admiratoare să se abţină de la a îmi mai trimite poze deocheate pe adresa respectivă :))

8 Responses to dilema cu gâmailul

  1. Mucegai Ales spune:

    N-ai nici o nădejde!

  2. krossfire spune:

    In general gmail ignora punctele si majusculele din e-mailuri. E ciudat ca unul dintre voi a putut sa-si faca bla.bla@gmail.com cand exista deja blabla@gmail.com!

  3. cami spune:

    și-abia acu` spui?

  4. ILUZIA spune:

    si inca nu esti la Paris? hmmm

  5. brontozaurel spune:

    Nu. Adica domnul respectiv nu exista, sau daca exista sigur nu are adresa aia. Exista o singura adresa si punctele sunt ignorate.

Lasă un răspuns

