dă-i cu crucea…

a apărut un nou personaj în tramvaiul 16, unul dintre cele cu care mă deplasez spre muncă. un crucişător. a, nu ştiţi ce-i ăla? e o chestie care citeşte cărţi d-alea mici de tot şi bagă cruci la greu, când vede sau măcar bănuieşte c-ar fi ceva club de cântări dubioase prin zonă. nene, tipul ăsta întrece toate babele! pe primele două staţii, respectiv Calea Moşilor veche, 6-7 biserici sau câte or fi, face febră musculară! după aia se mai potoleşte un pic…

da’ ce n-am priceput: la un moment dat se apucă ăsta şi mai bagă vreo 7-8 cruci, uitându-se şi în stânga şi în dreapta. mă uit şi eu… şcoala italiană, ceva reşedinţă de ambasador şi o casă ruinată în care cică ar fi fost prin ’90-’91 unul dintre primele baruri de roacheri din Bucureşti. la ce s-o fi încrucişat omul?

îmi place să cred că la fostul bar 🙂

Lasă un răspuns

