13? trei ceasuri rele de marţi?

nu sunt superstiţios, aşa că m-am programat la dentist pentru ziua de ieri. şi am scăpat mult mai uşor decât mă aşteptam!

dar după ce am scăpat şi pe uşa cabinetului m-am înfipt cu fruntea fix în aparatul de aer condiţionat montat de un cretin care nu s-o fi gândit că unii sunt şi înalţi, şi căscaţi… sânge, toate cele… noroc că aveam un medic la îndemână, fie ea şi dentistă.

da’ tot frumos sunt, nu mă strică pe mine o cicatrice mică 🙂

 

2 Responses to 13? trei ceasuri rele de marţi?

  1. Ady spune:

    Cred ca nimeni nu se gandeste la extreme, de la dulapuri de bucatarie in care cei de 1,5 (moa 🙂 ) trebuie sa se urce cu scaunul sa ia sarea, pana la aere conditionate de care cei de 1,9 se dau cu capul.
    Casa mea e practic o suita de capcane pt cei inalti (peste 1,7 🙂 ).

Lasă un răspuns

