mic satul ăsta…

eram dis-de-dimineaţă la cofetăria Alice, căreia nu-i fac reclamă, când m-am pomenit tras de mânecă – de fapt de cot, că eram în tricou. mă-ntorc… o roşcată înaltă şi drăguţă îmi zâmbeşte frumos şi-mi spune la mulţi ani.

Fix fosta nevastă 😦  Nasol mod d-a-ţi începe ziua de naştere…

12 Responses to mic satul ăsta…

  1. La multi ani si multe metaliste!
    De baut dai? :))

  2. catherine spune:

    lma

  3. Treci la şatene să îţi aline necazurile.

  4. Luke spune:

    Apreciaza gestul ,altele iti varsau cafeaua in cap…parerea mea .

  5. krossfire spune:

    Credeam in prima faza ca-i vorba de vreo prietena din copilarie. Dar, e de apreciat ca fosta e o „roscata draguta” 🙂

    La multi ani intarziat 🙂

  6. ILUZIA spune:

    si venise sa-ti comande tort? sau a gasit pe altaul nascut in aceeasi zi?

  7. animal00 spune:

    fu ziua ta si io nam baut…ceva e in nereguli :d

  8. […] Dacă vreți numărul de telefon al unei roșcate înalte și drăguțe puteți să i-l cereți lui Boemul – am impresia că el nu mai are nevoie de numărul respectiv. • Tu cât îți petreci la […]

Lasă un comentariu