cum era să devin criminal

eram ieri pe un bulevard cu nume de ţărănist mort de demult, şi, ca tot românul verde, am traversat pe roşu. în spatele meu, un moş şi o babă care ori erau daltonişti, ori m-au crezut om serios 🙂

ţup-ţup trec eu în goană şi apoi aud un claxon prelung şi un scârţâit oribil de frâne. mă uit în urmă… moşnegii se holbau stupefiaţi la un X5 oprit la nici juma de metru de ei.

o fi maşină de cocalar, da’ tre’ să recunosc că are frâne bune!

 

5 Responses to cum era să devin criminal

  1. redfire spune:

    te-ai uitat in urma cuprins de remuscari si erai pe punctul de a sari inapoi pe trecere sa-i salvezi sau…?
    :))

  2. Luke spune:

    Neah ,era instinctul de turma.Aici il vad in fiecare zi.Trece unul si dupa aia sar toti .

  3. […] În care Boemul lansează o ipoteză surprinzătoare: X5 nu e Matiz! Boemule, ai văzut tu, cu ochii tăi? • […]

  4. Andrei spune:

    Mamă frate, mi-ai dat o idee pentru relansarea economiei și întinerirea populației. Victor Ponta ar trebui să se aboneze pe email la blogul tău :))

    • boemul spune:

      nu-i o idee nouă… era bancul ăla cu „de la data X, pensionarii au voie să treacă pe roşu. dacă până la data Y nu se observă o scădere semnificativă a numărului de pensii plătite, trecutul pe roşu devine obligatoriu!” 🙂

Lasă un comentariu