lunch

Ghiceşte cineva ce am mâncat eu la prânz?

10 Responses to lunch

  1. Deşi din avion seamănă cu boabe pentru câini, eu aş paria pe fulgi de cereale cu ciocolată

  2. catherine spune:

    eu le-aş zice crănţănele…

  3. picatura spune:

    croante \(cereale) pt lapte/iaurt vandute vrac
    ah…si mixate. cel putin 2 feluri : expandate de cacao si expandate cu ochisori

  4. picatura spune:

    nu uita sa-mi trimiti premiul!

  5. Luke spune:

    Mai mult ca sigur 2-3 beri ,cerealele is puse acolo pe post de decoy.
    P.S. Nu uita sa-mi trimiti premiul :)).

  6. picatura spune:

    exclus mici in timpul unei zile de lucru. miros! desi…daca n-avea randevu…si nici mare drag de colegi….

  7. boemul spune:

    „cereale” Nesquick, doo tipuri 🙂
    azi la fel fac…

  8. picatura spune:

    vai mie! nu mai stiu sa le deosebesc p-alea de marca de cele vrac!!!

Lasă un răspuns

