test de (sub)cultură generală

Ce avem noi aiiici…

Luke, abţine-te 🙂

7 Responses to test de (sub)cultură generală

  1. Luke spune:

    Incerc,dar ma mananca .Si fix acolo ca pe proprietarul magazinului.

  2. cel mai anonim forever and ever spune:

    Noi aici avem ungheu

  3. Nix. Avem un magazin ”cu de toate”, tip feronerie. Sau aşa-mi pare mie.

  4. EpJapCoc spune:

    Noi aici il avem pe un simpatizant a’ lu’ Rob Halford….

  5. habarnamsinumadoare spune:

    piata rahova , si n-au de toate 😛

    pentru treaba asta a trebuit sa-mi fac cont pe wordpress! WTF?

  6. Radu spune:

    L-am ochit si eu la Rahova. Puteam sa jur ca ie magazin de dildoace inele zgarde si alte scule de mutu te-n cur te. N-am intrat ca ma batea mama daca auzea ca intru in sexshoape ziua.

  7. […] nişte ani scriam chestia asta. mie mai mulţi oameni, inclusiv instalatorul, mi-au zis că a fost doar o coincidenţă […]

Lasă un răspuns

