deci da!

Un coleg d-al meu de la tehnic dă un mail la un partener mai din sudul Europei. Primeşte răspuns de la vânzări de la ăia, cu unul tehnic de la ei în cc. Mailul sună cam aşa:

Hello. Christos will take care of this request for you.

Atââât!!! Colegul, râzând în hohote:
– Amin! Christos e de partea noastră!

Dar lucrurile nu se opresc aici… o scurtă căutare pe feisbuci ne-a arătat faptul că al nostru Christos e absolvent al… A.T.E.I. :))

9 Responses to deci da!

  1. :)))) bine că măcar Christos ăsta nu-i tâmplar

  2. Andreotti spune:

    e grec partenerul ăsta?:))

  3. Mucegai spune:

    Sir, ior ordăr iz in ză Cristos hendz!

  4. Mucegai spune:

    Mie îmi tot stâlcesc numele pe mail. Radu ajunge Redo, Tado, Adu.
    Chestiile aste mi le fac nește persoane care se numesc foarte simplu: Mitchilden, Birggitte, Cohellbauel

  5. Ethos spune:

    :))

    Eu am niște pocăiți prin zonă, le-au pus nume biblice la copii, să vezi ce amuzant sună când îi strigă să vină de la joacă!

  6. Dianette spune:

    :-))) again… no, ajunge pentru azi… te-am asediat!!! 😛

Lasă un răspuns

