n-ai cu cine, dom’le… nişte IT-şti!

nu poate omu’ să zică-n firmă despre Ana Ivanovic: „bă… mişto femeie!” că sar colegii:

1. – Mmm… nu cine ştie ce.

2. – Mie-mi place Sabine Lisicki.

deci întrebare pentru numeroşii cititori masculi ai minunatului meu blog: dac-ar fi să vă aştepte acasă o jucătoare de tenis îmbrăcată doar în frişcă sau/şi ciocolată, care aţi vrea să fie aceea?

presupunând că ştiţi cum arată măcar câteva jucătoare, aştept provincia şi nu numai. nu vă sfiiţi!

8 Responses to n-ai cu cine, dom’le… nişte IT-şti!

  1. Mucegai Ales spune:

    Sa nu fie vreuna din surorile wiliams care sa stea cu lumina stinsa ca fac pipi pă mine!

  2. liviu spune:

    daca nu mai joaca se pun? daca da Dementieva.

  3. Doxatul Dex spune:

    Eu as vrea sa m-astepte baetii de la IT sa-mi repare calculatoru’

  4. Andreotti spune:

    Eu nu vreau să mă aștepte niciuna acasă…ziceam și eu… că nu-ș ce-i cu mine pe-aici! 🙂

  5. Luke spune:

    Doar o femeie poate sa te intrebe asa ceva ,”Draga,ce jucatoare de tenis vrei sa-ti dea de mancare cand ajungi acasa de la munca?”
    Si ghici ce urmeaza ? Aaaa ,aia ca are tate mai mari si cur mai bombat ….perversul draC*lui.
    Y dime quien se va a quedar sin sexo un mes entero?

Lasă un răspuns

