lost in audition

Păi eram aseară, la o bere şi o narghilea, la amicul D., manelist d-al meu. Şi ascultarăm noi ceva Behemoth, Gorgoroth, Cannibal Corpse… chestii drăguţe – sacrificii, eviscerări, decapitări şi tot aşa. La un moment dat mie mi se face să ascult una mai potolită, ce îmi tot stă în cap de vreo trei săptămâni.

– Ia caută bă Draconian – It grieves my heart.

Amicul D. începe:

– Dra-co-ni-an… cum ziceai, It grills my heart?

Mi-a ieşit berea pe nas, n-am mai râs niciunul atât de bine de ani de zile 🙂

 

4 Responses to lost in audition

  1. Crisa spune:

    prea tare :))) prea ca la țară …vorba reclamei :))
    am râs cu lacrimi :)))..
    cât despre melodie :)…niceee;) gusturi bune 😉

  2. Luke spune:

    Cannibal Corpse,imi aduce aminte de tinerete …butchered at birth,am cumparat caseta doar pentru cover.
    It grills my heart on a stake.

  3. Dianette spune:

    Ce sa zic? Am ras si eu… de mi-a iesit vinul pe nas… cu tot cu ice :)))

  4. Ando spune:

    Vorba aia, surdu n-aude, dar… le potrivește 🙂

Lasă un răspuns

