reluăm cu „la omul sărac…”

deci n-am mai fost la mare de câţiva ani, şi weekendul ăsta în sfârşit ajung în Vamă. făcurăm noi ăştia planuri, eu aveam o frică, trebuia să apară o licitaţie electronică, şi oamenii de ţin aşa ceva mai au obiceiul să le pună de joi la 14:00 până vineri la 14:00, ceea ce n-ar fi fost indicat, având în vedere că voiam să-mi iau liber vinerea. aşa că tare m-am bucurat, acu’ câteva zile, când am primit un fax care îmi zicea că s-a prelungit perioada de evaluare a ofertelor… iuhuuu, am scăpat!

aşa că ieri dimineaţă am anunţat că îmi iau liber vineri. şi evident că la ora 15:23 vine mailul care mă anunţă că se dă drumul licitaţiei electronice, care se termină vineri după ora 14:00, că mai e şi cu prelungire…

no problem, văd că e un singur lot, dacă e şi cu prelungire se descurcă şeful meu! vineri sunt la mare! şi peste juma’ de oră, parcă făcându-mi în ciudă, vin şi celelalte două mailuri automate, corespunzătoare altor două loturi, anunţându-mă practic că nu plec de la firmă mai devreme de vineri ora 15:00. aşa că mai devreme de vineri pe înserat nu mai ajung, şi va trebui să iau autocarul în loc de confortabila maşină a amicului care a aranjat „sejurul”.

a, poate nu v-am zis că mâine e ziua mea, deci voiam să beau minim de joi de la prânz până sâmbătă dimineaţa…

10 Responses to reluăm cu „la omul sărac…”

  1. ady spune:

    Prea multi raci in ultima vreme. 🙂
    La multi ani!
    Numai pana sambata dimineata?
    Ai si trenuri (inclusiv unul privat destul de ieftinut). In ultima vreme mi se pare un mijloc de transport muuult mai comod decat autocarele/microbuzele.

  2. Crisa spune:

    de la mal de mare….la mulți anișoriiiiii :)!!!
    să petreci mumos 🙂

  3. Ando spune:

    In loc de mesaj automat de la SEAP -ul …îţi urez şi eu la mulţi ani !

  4. La mulți ani, roackăre! Să te ție ficații și rinichi până la vârste matusalemice.

Lasă un răspuns

