şi dus am fost!

cu un an mai bătrân, şi deloc mai înţelept, am plecat în Vama Veche să fut calul în ureche… sau cum zicea maneaua aia. stau şi luni, să recuperez ziua pierdută azi 🙂

să curgă!!!

3 Responses to şi dus am fost!

  1. Luke spune:

    La multi ani mosule (sry 4 delay) .
    Am o scuza valabila ,pe 16 a fost si ziua lu’ mama.Dupa juma de zi de alergat dupa cadou ,cand ajung la ea ma mananca sa-i zic ” De ce nu mi-ai zis ca ai blog si esti boemul …” Haaa??? Oricum ,m-am luat cu taica-meu la o (2-3-4) bere si am uitat sa ….sa ce?.
    P.S. Voiam sa-ti scriu la „multi ani mama” pe blog :)) ,cine nu vrea o mamica care fuge la mare si bea bere ?
    P.S.2 Si ultimul ,have fun ….viata e facuta sa o traiesti .

  2. Dianette spune:

    Happy Birthday, young man!! 😉
    Si nici mie nu mi-ai dat un cot dincolo… sa-mi spui la timp ca e ziua ta…
    Eu… stau si eu luni ca e liber… dar nu mai beau. M-am apucat de altele…
    Sa ne taiesti, adicatelea! :-p

  3. Andreotti spune:

    Eh, na, la mulți ani sănătoși și frumoși, cu întârziere, dar tot aia e! 😛 Cu drag!

Lasă un răspuns

