tramvaiul, element civilizator

acum câteva seri aşteptam eu la Piaţa Unirii să iau tramvaiul spre somptuoasa mea reşedinţă. în staţie, un individ pe la 50 de ani certat cu igiena ţipa nuştiuce la nilte taximetrişti, apoi şi-a amintit ceva de nuştiuce ministru, de faptul că agricultura e înapoiată… toate cu voce spartă şi la volum maxim.

mă urc io în tramvai… se urcă şi el şi se postează la juma’ de metru de mine. miiinunat… am gândit.

şi individul începe, tare dar fără să ţipe, cu o voce surprinzător de plăcută şi ton foarte politicos:

– Bună seara. Vă respect pe fiecare. Şi mă scuzaţi pentru poluarea fonică de afară. Aia-i altă treabă. Mă iertaţi şi că miros puţin a nespălat, drumurile vieţii mi-au fost potrivnice în ultima vreme.

apoi tace. două staţii mai încolo coboară. după ce tramvaiul închide uşile şi pleacă, se aude cum începe iar să zbiere.

2 Responses to tramvaiul, element civilizator

  1. Gigel Anonimu' spune:

    Tare nenea! Trebuia sa-i strigi tare in tramvai „Ce-ai zis ca sunt cam surd de-o ureche!” :)))
    Apropos, ai avut blogul blocat ptr. cateva zile – cerea user si parola. Nu stiu daca a fost o greseala sau nu dar in cazul in care te hotarasti sa o faci pe misteriosul in viitor trimite-mi si mie invitatie.

Lasă un răspuns

