băi, mai ţineţi minte…

ce e asta şi la ce foloseşte?

dacă da, explicaţi-i vă rog unui puştan calculatorist…

12 Responses to băi, mai ţineţi minte…

  1. redfire spune:

    bai deci eu nu am avut asa ceva, dar presupun ca nici nu trebuia, nu? :)))

    e cumva o chestie prin care scuipati voi cu…hartie sau cu naiba stie ce… ?

  2. Luke spune:

    Tuberman cu tinta ,tragi cu sageti din hartie .Am castigat? :))
    P.S. Al meu avea 2 tevi,tinta mai sus cu un tub si manier.

  3. Luke spune:

    Sagetile cu varf de aracet ,sa tina mai mult,eventual puneam si un bold in varf (cand trageam la tinta):P.

  4. redfire spune:

    hmmm…stai asa, treaba aia pt „sageti” din hartie nu era o idee mai groasa ?

  5. redfire spune:

    :))) lol
    e greu din poza.
    recunoaste, tu stii cum arata „jucaria” in forma reala, asa ca ai alta imagine asupra ei chiar si privind-o in poza.
    mie din poza mi se pare ca ar fi ceva de genul unui pai…

    bancul cica spune asa : daca femeile au probleme cu parcarea, este din cauza ca barbatii le mint despre cat inseamna 20 de cm 😀

    oricum, am deviat de la subiect. in mare am ghicit si eu despre ce este vorba 🙂

  6. ILUZIA spune:

    la mine la bloc se chema ”pac-pac”.

  7. mucegaiRadu spune:

    Pac-pac se numea şi la peftea. Avea mai multe tevi si nici o cătare că stau bine cu datul la ţintă.

  8. […] apleacă de la balcon şi zbang! Bagă un cornet într-un biciclist. Că tot eram io nostalgic mai demult, mă bucur că s-a păstrat tradiţia Şi mi-am amintit ce de acţiuni de genul ăsta […]

Lasă un comentariu